شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

ديدار مديران وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات با خانواده شهيد احمد حاتمي

شهيد احمد حاتمي

یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰:۰۰


جمعي از مديران وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات و پژوهشگاه فضايي ايران با حضور در منزل شهيد احمد حاتمي، از خانواده اين شهيد تجليل کردند.

وايمکس نيوز- حسن حداد پور رييس پژوهشگاه فضايي ايران به همراه اسماعيل نوري مشاور وزير و مسوول امور ايثارگران وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات به همراه جمعي از مديران اين وزارتخانه با حضور در منزل شهيد احمد خاتمي، ياد و خاطره اين شهيد را گرامي داشتند.
رييس پژوهشگاه فضايي ايران در اين ديدار با اشاره به اينکه شهيد احمد حاتمي از دانشمندان فضايي کشور بودند، افزود : با تلاش هاي دانشمنداني مانند شهيد حاتمي، کشوردر حوزه فضايي به اقتدار دست يافته است و اميدواريم با دستاورد هايي که در آينده حاصل مي شود، ملت ايران و روح شهدا از ما رضايت داشته باشند.
وي تاکيد کرد: شهيد احمد حاتمي در زمان فعاليت خود در پژوهشگاه فضايي ايران از نظر اخلاقي الگوي همکاران خود در اين پژوهشگاه بود.
همچنين در اين ديدار همسر شهيد حاتمي با ذکر خاطراتي از فعاليت هاي علمي شهيد، به جديت و تلاش شهيد حاتمي در اين حوزه تاکيد کرد.
وي در ادامه به توصيه شهيد حاتمي در وصيت نامه خود اشاره کرد و گفت : شهيد حاتمي در وصيت نامه خود تاکيد کرده است که مطالب و دستاورد هاي علمي خود براي استفاده در دانشگاه ها و مراکز علمي منتشر شود.
در پايان اين ديدار لوح تقديرو تابلو فرشي منقش به نقش شهيد احمد حاتمي از طرف وزيرارتباطات و فناوري اطلاعات به خانواده اين شهيد اهدا شد.
شهيد احمي حاتمي از پژوهشگران و دانشمندان فضايي کشور بود که در حادثه مسجدالحرام در مراسم حج دو سال گذشته به شهادت رسيد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو